Útvar tajemníka
TAJEMNÍK
Mgr., Ing. Jiří Sodomka 541 428 163,
sodomka@komin.brno.cz
Tajemník úřadu má na starosti chod úřadu, výběrová řízení pro nástup nových pracovníků úřadu, stanovuje a schvaluje náplň práce zaměstnanců a dohlíží na dodržování vnitřních předpisů.
PODATELNA
Bc. Irena Černá 541 428 161,
cerna@komin.brno.cz
– vede evidenci majetku
Ivana Nováková 541 428 183,
novakova@komin.brno.cz
Administrativní a spisový pracovník podatelny plní úkoly související s technicko-hospodářským zabezpečením orgánů městské části, zejména zajišťování chodu podatelny, vidimace a legalizace, vede úřední desku úřadu městské části, vede ústřední evidenci stížností, petic, oznámení a podnětů doručených městským částem,
ASISTENTKA STAROSTY
Barbora Černá, DiS. 541 428 162,
cernab@komin.brno.cz
Administrativní pracovník útvaru tajemníka (sekretariát) vykonává administrativní a spisové činnosti úřadu, zajišťuje příjem inzerce Komínského zpravodaje, vede agendu vydávání osvědčení samostatně hospodařících rolníků, provádí vidimaci a legalizaci, likvidaci cestovních příkazů a režijních faktur, zajišťuje vedení revizních zpráv, vede elektronickou úřední desku, zabezpečuje zásobování pro potřeby ÚMČ, vede kroniku městské části a zajišťuje fotodokumentaci z kulturních a společenských akcí v MČ Brno-Komín, zajištění ochrany obyvatel a krizového řízení a zajištění připravenosti na mimořádné události, zajištění přípravy všech typů voleb, dle potřeby zastupuje podatelnu.
PRÁVNÍK ÚŘADU
JUDr. Daniela Dobrovolná 541 428 181,
dobrovolna@komin.brno.cz
Právník úřadu zpracovává návrhy smluv, odpovídá za právní správnost a úplnost všech uzavíraných smluv úřadu, vede evidenci smluv úřadu, vymáhá pohledávky, zastupuje SMB před soudy a jinými státními orgány všech stupňů ve věcech týkajících se kompetencí MČ Brno-Komín v oblasti státní správy a samosprávy v rozsahu svěřeném MČ Statutem města Brna. Vydává právní stanoviska pro potřebu ZMČ, RMČ a ostatních oddělení úřadu. Spolupracuje se všeobecným oddělením úřadu v majetkových záležitostech. Rozhoduje v 1. stupni správního řízení o přestupcích proti pořádku ve státní správě a přestupky proti pořádku v územní samosprávě, přestupky proti veřejnému pořádku, občanskému soužití a majetku.
Komise pro projednávání přestupků
PŘEDSEDA:
JUDr. Daniela Dobrovolná 541 428 181,
dobrovolna@komin.brno.cz
ČLENOVÉ:
Ivana Nováková 541 428 183,
novakova@komin.brno.cz
Bc. Irena Černá 541 428 161,
cerna@komin.brno.cz
Stavební a silničněsprávní oddělení
Mgr. Patricie Reinhardová 541 428 178, 602 106 727,
reinhardova@komin.brno.cz
Referát majetku a investic
Ing. Renata Šlesingerová 541 428 185,
slesingerova@komin.brno.cz
Ing. Emilie Silnická 541 428 168,
silnicka@komin.brno.cz
Referát životního prostředí
Ing. Alice Machařová 541 428 177,
macharova@komin.brno.cz
Referát stavební a dopravy
Ing. Zdeněk Nývlt, CSc. 541 428 166,
navratilova@komin.brno.cz
Ing. Aleksandra Ručková Sala, Ph.D. 541 428 184,
ruckova@komin.brno.cz
Lucie Navrátilová 541 428 166,
navratilova@komin.brno.cz
Ing. Petra Kuběnová 541 428 165,
kubenova@komin.brno.cz
Referát stavební a dopravy vykonává státní správu jako obecný stavební úřad, jako speciální stavební úřad na místních a veřejně přístupných účelových komunikacích a jako vodoprávní úřad, povoluje stavební činnost v území, stanovuje podmínky pro umístění staveb v souladu s platnou územně plánovací dokumentací, povoluje stavby a jejich změny, terénní úpravy a zařízení, užívání a odstraňování staveb, provádí kontrolní činnost a vede řízení o přestupcích a správních deliktech na úseku územního řízení a stavebního řádu.
Oddělení má na starosti tvorbu a ochranu životního prostředí, dopravu a silniční hospodářství, zemědělství, správu majetku, technické záležitosti bydlení, požární ochranu, odpadové hospodářství a pozemkové úpravy, vydává rybářské lístky.
Finanční oddělení
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ
Ing. Martin Křivánek 541 428 176, 725 993 976 ,
krivanek@komin.brno.cz
POKLADNÍ
Miroslava Přikrylová 541 428 182,
prikrylova@komin.brno.cz
ÚČETNÍ
Jana Veselá
Finanční odbor vykonává správu na úseku rozpočtu a financování, sleduje naplňování příjmů a čerpání výdajů v rozpočtu, navrhuje a připravuje jeho změny, sestavuje finanční vypořádání, vede účetnictví, účetní a finanční výkazy, pokladní službu úřadu, kontrolní činnost. Jedná s bankami, sleduje poskytování dotací a zabezpečuje správu místních poplatků ze psů.
Sociální oddělení
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ
Mgr. Michaela Kameníková 541 428 164, 724 162 815,
kamenikova@komin.brno.cz
REFERENTI
Monika Marková 541 428 180,
markova@komin.brno.cz
REFERENT OSPOD
Lucie Stejskalová 541 428 179,
stejskalova@komin.brno.cz
Martina Rothová, DiS. 541 428 179,
rothova@komin.brno.cz
PODATELNA
Bc. Irena Černá (kancelář č.126)
Administrativní a spisový pracovník podatelny plní úkoly související s technicko-hospodářským zabezpečením orgánů městské části, zejména zajišťování chodu podatelny, vidimace a legalizace, vede úřední desku úřadu městské části, vede ústřední evidenci stížností, petic, oznámení a podnětů doručených městským částem, vede evidenci majetku
Ivana Nováková (kancelá č.126)
Administrativní a spisový pracovník podatelny plní úkoly související s technicko-hospodářským zabezpečením orgánů městské části, zejména zajišťování chodu podatelny,vidimace a legalizace, vede úřední desku úřadu městské části, vede ústřední evidenci stížností, petic, oznámení a podnětů doručených městským částem.
ASISTENTKA STAROSTKY
Natálie Marková, DiS. (kancelář č.219)
Administrativní pracovník útvaru tajemníka (sekretariát) vykonává administrativní a spisové činnosti úřadu, zajišťuje příjem inzerce Komínského zpravodaje, vede agendu vydávání osvědčení samostatně hospodařících rolníků, provádí vidimaci a legalizaci, likvidaci cestovních příkazů a režijních faktur, zajišťuje vedení revizních zpráv, vede elektronickou úřední desku, zabezpečuje zásobování pro potřeby ÚMČ, vede kroniku městské části a zajišťuje fotodokumentaci z kulturních a společenských akcí v MČ Brno-Komín, zajištění ochrany obyvatel a krizového řízení a zajištění připravenosti na mimořádné události, zajištění přípravy všech typů voleb, dle potřeby zastupuje podatelnu.
PRÁVNÍK ÚŘADU
JUDr. Daniela Dobrovolná (kancelář č.216)
Mgr. Marek Minster (kancelář č. 211)
Právník úřadu zpracovává návrhy smluv, odpovídá za právní správnost a úplnost všech uzavíraných smluv úřadu, vede evidenci smluv úřadu, vymáhá pohledávky, zastupuje SMB před soudy a jinými státními orgány všech stupňů ve věcech týkajících se kompetencí MČ Brno-Komín v oblasti státní správy a samosprávy v rozsahu svěřeném MČ Statutem města Brna. Vydává právní stanoviska pro potřebu ZMČ, RMČ a ostatních oddělení úřadu. Spolupracuje se všeobecným oddělením úřadu v majetkových záležitostech. Rozhoduje v 1. stupni správního řízení o přestupcích proti pořádku ve státní správě a přestupky proti pořádku v územní samosprávě, přestupky proti veřejnému pořádku, občanskému soužití a majetku.
SPRÁVNÍ REFERENT
Petra Ptáčková (kancelář č. 213)
Správní referent má na starosti zajištění agendy ochrany obyvatel a krizového řízení a zajištění připravenosti na mimořádné události, zajišťuje administraci a podporu řízení Zásahové jednotky sboru dobrovolných hasičů, zpracovává podkladové materiály do RMČ a ZMČ Brno-Komín, včetně zpracování zápisu, provádí ověřování opisů listin a pravosti podpisů (vidimace, legalizace), dle potřeby zastupuje podatelnu a sekretariát, podílí se na přípravě všech typů voleb.
Formuláře úseku tajemníka
Poradani kulturni akce (1) (DOC 32.5 kB)
PODATELNA
Bc. Irena Černá (kancelář č.126)
Administrativní a spisový pracovník podatelny plní úkoly související s technicko-hospodářským zabezpečením orgánů městské části, zejména zajišťování chodu podatelny, vidimace a legalizace, vede úřední desku úřadu městské části, vede ústřední evidenci stížností, petic, oznámení a podnětů doručených městským částem, vede evidenci majetku
Ivana Nováková (kancelá č.126)
Administrativní a spisový pracovník podatelny plní úkoly související s technicko-hospodářským zabezpečením orgánů městské části, zejména zajišťování chodu podatelny,vidimace a legalizace, vede úřední desku úřadu městské části, vede ústřední evidenci stížností, petic, oznámení a podnětů doručených městským částem.
ASISTENTKA STAROSTKY
Natálie Marková, DiS. (kancelář č.219)
Administrativní pracovník útvaru tajemníka (sekretariát) vykonává administrativní a spisové činnosti úřadu, zajišťuje příjem inzerce Komínského zpravodaje, vede agendu vydávání osvědčení samostatně hospodařících rolníků, provádí vidimaci a legalizaci, likvidaci cestovních příkazů a režijních faktur, zajišťuje vedení revizních zpráv, vede elektronickou úřední desku, zabezpečuje zásobování pro potřeby ÚMČ, vede kroniku městské části a zajišťuje fotodokumentaci z kulturních a společenských akcí v MČ Brno-Komín, zajištění ochrany obyvatel a krizového řízení a zajištění připravenosti na mimořádné události, zajištění přípravy všech typů voleb, dle potřeby zastupuje podatelnu.
PRÁVNÍK ÚŘADU
JUDr. Daniela Dobrovolná (kancelář č.216)
Mgr. Marek Minster (kancelář č. 211)
Právník úřadu zpracovává návrhy smluv, odpovídá za právní správnost a úplnost všech uzavíraných smluv úřadu, vede evidenci smluv úřadu, vymáhá pohledávky, zastupuje SMB před soudy a jinými státními orgány všech stupňů ve věcech týkajících se kompetencí MČ Brno-Komín v oblasti státní správy a samosprávy v rozsahu svěřeném MČ Statutem města Brna. Vydává právní stanoviska pro potřebu ZMČ, RMČ a ostatních oddělení úřadu. Spolupracuje se všeobecným oddělením úřadu v majetkových záležitostech. Rozhoduje v 1. stupni správního řízení o přestupcích proti pořádku ve státní správě a přestupky proti pořádku v územní samosprávě, přestupky proti veřejnému pořádku, občanskému soužití a majetku.
SPRÁVNÍ REFERENT
Petra Ptáčková (kancelář č. 213)
Správní referent má na starosti zajištění agendy ochrany obyvatel a krizového řízení a zajištění připravenosti na mimořádné události, zajišťuje administraci a podporu řízení Zásahové jednotky sboru dobrovolných hasičů, zpracovává podkladové materiály do RMČ a ZMČ Brno-Komín, včetně zpracování zápisu, provádí ověřování opisů listin a pravosti podpisů (vidimace, legalizace), dle potřeby zastupuje podatelnu a sekretariát, podílí se na přípravě všech typů voleb.
Rozdělení oddělení
školství, kultura, byty, sociálně-právní ochrana dětí, zdravotnictví a sociální péče
vítání občánků
vítání se týká nově narozených dětí, které mají trvalé bydliště v MČ Brno-Komín. Zákonný zástupce doloží rodný list dítěte a podepíše souhlas dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů . oznámení o uspořádání veřejné produkce pořadatel veřejné produkce je povinen dle OZV MMB č. 16/2005 oznámit místně příslušnému ÚMČ nejpozději do 5 dnů před konáním akce potřebné údaje. Žádost je k vyzvednutí na ÚMČ Brno-Komín.
Formuláře úseku tajemníka
Vidimace (1) (DOC 37.5 kB)
Stiznosti (1) (DOC 34 kB)
Poradani kulturni akce (1) (DOC 32.5 kB)
Petice (DOC 37 kB)
Podani (DOC 35.5 kB)
Formuláře referátů životního prostředí a majetku a investic
Žádost-Vstup do zeleně (PDF 18.16 kB)
Formulář ke kácení dřevin (PDF 29.06 kB)
Žádost o vydání rybářského lístku (PDF 756.74 kB)
Přihláška k místnímu poplatku za užívání veřejného prostranství (PDF 217.69 kB)
Formuláře referátu stavebního a dopravy
Ohlášení odstranění (PDF 131.85 kB)
Ohlášení stavby (PDF 147.31 kB)
Oznámení o užívání stavby (PDF 133.47 kB)
Oznámení stavebního záměru s certifikátem autorizovaného inspektora (PDF 134.33 kB)
Oznámení změny v užívání stavby (PDF 118.59 kB)
Žádost o povolení předčasného užívání stavby (PDF 146.4 kB)
Žádost o stavební povolení (PDF 141.1 kB)
Žádost o vydání kolaudačního souhlasu (PDF 135.41 kB)
Žádost o vydání rozhodnutí o dělení nebo scelení pozemků (PDF 127.51 kB)
Žádost o vydání rozhodnutí o ochranném pásmu (PDF 128.17 kB)
Žádost o vydání rozhodnutí o změně využití území (PDF 157.52 kB)
Žádost o vydání rozhodnutí o umístění stavby (PDF 168.5 kB)
Žádost o vydání rozhodnutí o změně vlivu užívání stavby na území (PDF 187.42 kB)
Žádost o vydání společného územního rozhodnutí a stavebního povolení (PDF 173.87 kB
Žádost o vydání-rozhodnutí o umístení stavby (PDF 213.26 kB)
Žádost o vydání-rozhodnuti o změně využití území (PDF 211.9 kB)
Žádost o vydání rozhodnutí o změně-vlivu uživání stavby na uzemi (PDF 298.02 kB)
Formuláře a informace sociálního oddělení
Bytová agenda (PDF 621.76 kB)
Tabulka pořadí žadatelů k 1.5.2017 (PDF 118.61 kB)
Vyjádření žadatele (PDF 17.1 kB)
Oznámení o pořádání veřejnosti přístupných sportovních a kulturních podniků (PDF 175.85 kB)
Sociálně právní ochrana dětí (DOC 28 kB)
Pravidla pronájmu bytů-opravené znění (PDF 218.75 kB)
Pravidla a kritéria pro výběr žadatelů o pronájem obecního bytu (PDF 226.49 kB)
Podmínky pro zařazení žadatelů (PDF 119.6 kB)
Formulář-žádost o byt (PDF 1.08 MB)
Vyjádření žadatele (PDF 17.1 kB)
Formulář-žádost o byt v DPS (PDF 1.02 MB)
Žádost o prodloužení nájemní smlouvy (PDF 23.12 kB)
Pravidla pro poskytnutí záštity nad kulturními akcemi (PDF 424.65 kB)
Žádost o poskytnutí záštity městské části Brno-Komín nad kulturními akcemi (PDF 234.68 kB)